Sunday, June 12, 2011

n0veL M.A.I.D.

novel ni aku tengok kulit buku xde apela yang best sangat,try baca sinopsis...ermmm actually aku xpaham jalan cerita dia..tapi ibu aku yang gemar sangat baca novel,katanyer cerita nyer best...ermm bukan apa..aku ni kalo bab mmbaca lemah sikit lagi2 kalo cerita dia yang melalut lalut...malas aku nak layan..tapi tarikan untuk aku membaca novel tu sebenarnyer ada...tapi saja berlagak kononnyer novel  tu xbest...padahal aku belum baca lagi dah kritik bukan2..
esoknyer plak, aku ternampak novel tu kat atas katil..apa lagi aku capai la...aku try baca bab 1...ermmm ok...ok...seronok la plak...hahahha..ni yang leh wat aku xlepaskan novel ni dari genggaman aku ni...hahahha...tiba2 ibu plak datang...alamak spoil bto0l mak aku ni..baru nk baca...(sebab aku tau mak aku nk sambung baca novel ni) ni yg xbest ni kena tunggu giliran la plak...hai....lama la jadinyer...

nk tgk novelnye camne???
hihihihih



sape rasa diri dia kaki novel tu...try la baca....hihihihihi

No comments:

Post a Comment